Wat de reden ook is, rommel of teveel spullen blokkeert de voortgang of maakt het moeilijk om verantwoordelijkheden te (blijven) dragen. Het kan kansen, vervulling, harmonie en gemoedsrust beperken. Desorganisatie leidt vaak tot schuldgevoelens of zelfverachting, wat het probleem verergert (rommel EN negatieve gevoelens). En als je het probleem helemaal negeert, ontstaat er meer rommel. Wat als je dit allemaal zou kunnen doorbreken?
Overzicht zorgt voor een direct resultaat om trots op te zijn. Tijdens het proces van organizen wordt in de aanpak ook het aanleren van nieuwe gewoontes meegenomen, dit betekent niet alleen een georganiseerde omgeving, maar ook een beter georganiseerde levensstijl om het resultaat in stand te houden.
OVERZICHT Home coaching > vragen en antwoorden gericht op jouw plek om je op gang te helpen en tips & tricks om zelf mee aan de slag te gaan.
OVERZICHT Direct resultaat > 1 dagdeel waarin we adequaat aan de slag gaan om in 4 uur een afgebakend resultaat neer te zetten.
OVERZICHT Maatwerk > afhankelijk van jouw huis en uitdagingen spreken we samen af welke dienstverlening jou het beste past. Dit varieert van 1 dag tot enkele weken.
OVERZICHT Onderhoud > structurele ondersteuning op de manier die past bij jou en je uitdagingen. Dit kan een periodieke email of telefonische coaching zijn, maar ook een structurele quick- fix afspraak om het huis binnen afzienbare tijd weer op orde te krijgen en de aangeleerde organizing skills weer even op te frissen.
Wil je op de hoogte blijven van OVERZICHT | Professional Organizing? Schrijf je dan nu in voor onze nieuwsbrief.
Uitschrijven kan altijd. We houden ook niet van spam, je e-mailadres zal nooit gedeeld worden.